سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساحل

نظر

در این مطلب قصد داریم تا آموزش تغییر سرعت دانلود در مرورگر گوگل کروم را با شما به اشتراک بگذاریم. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که هر کدام مراحل خاص خودشان را دارند. به طور کلی شما باید به دنبال گزینه‌هایی باشید که ساده‌ترین راهکارها را پیش روی شما قرار می‌دهند. از جمله ساده‌ترین راه‌ها فعال‌سازی قابلیت Parallel downloading است. در ادامه به بررسی این روش خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.

آموزش افزایش سرعت دانلود گوگل کروم

یکی از مناسب‌ترین مرورگرها برای دانلود کروم است که عرضه آن توسط شرکت گوگل انجام شده است. این مرورگر برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ویندوز، آیفون و اندروید اشاره داشته باشیم. این مرورگر قابلیت‌های مختلفی را به خود اختصاص داده است که افزایش سرعت دانلود نمونه‌ای از این موارد است. اگر دست به فعال‌سازی این قابلیت بزنید، در آن صورت می‌توانید فایل‌های موردنظرتان را با سرعت بالاتری دانلود کنید. راهکار Parallel downloading یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها خواهد بود. در ادامه به توضیح این روش می‌پردازیم؛ پس ما را دنبال کنید.

آموزش فعال‌سازی Parallel downloading در گوگل کروم

در آموزش تغییر سرعت دانلود در مرورگر گوگل کروم زمانی که این قابلیت را فعال می‌کنید، شاهد افزایش تعداد کانکشن‌های دانلود خواهید بود. این کار منجر به افزایش سرعت می‌شود. برای فعال‌سازی این قابلیت کافی است مراحل بسیار ساده‌ای را طی کنید که شامل گزینه‌های زیر می‌شوند:

·        در ابتدا باید وارد مرورگر گوگل کروم خود شوید

·        بر روی کادر جستجو کلیک کرده و عبارت chrome://flags را جستجو کنید.

·        یک صفحه برای شما باز می‌شود که باید در قسمت جستجوی آن کلمه Parallel را تایپ و سرچ کنید.

·        با این کار بخش Parallel downloading برای شما باز خواهد شد.

·        برای اینکه بتوانید سرعت دانلود مرورگر کروم را با کمک این بخش افزایش دهید کافی است گزینه default را به Enable تغییر دهید.

·        در انتها بر روی گزینه Relaunch Now کلیک کنید. با این کار مرورگر شما ری استارت و دوباره راه اندازی می شود.

با پشت سر گذاشتن تمامی مراحل فوق می‌توانید سرعت دانلود را در مرورگر گوگل کروم افزایش دهید.

سخن آخر

در نظر داشته باشید که سرعت دانلود بستگی به سرور و سرویس میزبان یا همان هاست نیز دارد. شما می توانید برای یک سایت از هاست دانلود پر سرعت استفاده کنید که کاربران بتوانند در سریع ترین زمان فایل های خود را دریافت کنند.

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی آموزش تغییر سرعت دانلود در مرورگر گوگل کروم با کمک روش Parallel downloading بپردازیم. این روش در مقایسه با سایر گزینه‌های موجود بسیار ساده‌تر بوده و دارای مراحل مختلفی است. با پشت سر گذاشتن هر کدام از این مراحل به راحتی می‌توانید شاهد تغییر سرعت دانلود باشید.